تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

هتل آلبورا کوش آداسی

هتل آلبورا کوش آداسی

 

در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.هتل 3 ستاره آلبورا  در 200 متری ساحل دریای اژه و 500 متری مرکز کوش آداسی است. این هتل دارای 50 اتاق است که دارای امکانات سیستم تهویه، حمام با کلیه امکانات، تلویزیون، وای فای و بالکن با چشم انداز زیبایی از دریا یا استخر هستند. امکانات اسپای این هتل شامل حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ است. مسافران تور کوش آداسی می توانند بعدازظهر های خود را در زیر چترهای کنار استخر در باغ بگذرانند و با تماشای دریا لحظات ارامش بخشی را سپری کنند. در رستوران این هتل صبح ها صبخانه بوفه و بعداز ظهرها غذاهای بین المللی و ترکی سرو می شود، همچنین در رستوران فضای باز این هتل می توان با تماشای دریا به صرف غذا پرداخت. فرودگاه ادنان در 80 کیلومتری این هتل است.

در تور کوش آداسی تعطیلات شهریور 94 از امکانات متنوع این هتل لذت خواهید برد.

آدرس: Güvercin Adasi Caddesi, 09400 Kusadası, Turkey

 امکانات هتل آلبورا کوش آداسی

استخر سرباز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، دارت، تراس، پارکینگ رایگان، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، لاندری، فکس، کپی.

 

هتل آلبورا کوش آداسی

هتل آلبورا کوش آداسی

هتل آلبورا کوش آداسی

 اتاق هتل آلبورا کوش آداسی

هتل آلبورا کوش آداسی

رستوران هتل آلبورا کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

 

 

در  تور کوش آداسی شهریور 94  در این هتل اقامت کنید.هتل 4 ستاره داباکلار در فاصله 250 متری ساحل پابلیک کوش آداسی، در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای 84 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، حمام، سشوار و بالکن هستند. فاصله هتل تا اولین ایستگاه اتوبوس 150 متر است و مسافران تور کوش آداسی به راحتی می توانند از طریق این ایستگاه به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از این هتل با 20 دقیقه رانندگی می توان به شهر باستانی افسوس رسید، فرودگاه نیز در 18 کیلومتری این هتل است.

 آدرس: Candan Tarhan Blv. No:42 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل داباکلار کوش آداسی

استخر سرباز، سونا، دارت، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، بار، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندریف خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، امکانات وی آی پی، آسانسور. در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

 

اتاق هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

رستوران هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

استخر هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی

حمام ترکی هتل داباکلار کوش آداسی

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

در تور کیش مرداد 94از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یک هتل سه ستاره است که در مرکز جزیره زیباى کیش قرار دارد و بهترین موقعیت نسبت به بازار و ساحل مى باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه کیش 5 دقیقه می باشد . این هتل  در سال 77 تاسیس شد و برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 60 اتاق دو نفره، سه نفره، چهارنفره و پنج نفره می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

امکانات هتل تماشا کیش

لابی،کافی شاپ، رستوران، ماهواره، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل،خدمات خانه داری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و آسانسور

در تور کیش 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد

 

هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در مرکز جزیره کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.

امکانات هتل دریا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

هتل دریا کیش

لابی هتل دریا کیش

رستوران هتل دریا کیش