تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

قیمت هتل های کیش

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 1395به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگرانتور کیش زمستان 94دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران

تور کیش اسفند 94غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ


هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش نوروز 1395می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان صادقیه مشهد 

هتل آپارتمان صادقیه مشهد  در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در سال 89 افتتاح گردیده است. خود هتل دارای مجموعه آبی و وایرلس و امکانات کامل درهر آپارتمان آماده پذیرایی از مسافران  تور مشهد نوروز 1395می باشد.

در حال حاضر درهتل آپارتمان صادقیه مشهد  پذیرایی به صورت (صبحانه و نهار و شام ) با منوی غذایی صبحانه بوفه و ناهار و شام منوی انتخابی 8 نوع غذا انتخابی می باشد .

امکانات هنتل آپارتمان صادقیه مشهد :

لابی ,اینترنت در لابی,جکوزی, آسانسور گشت برون و درون شهری, کافی شاپ,فولبرد, تاکسی سرویس,استخر,رستوران صبحانه, خدمات خانه داری , صندوق امانات


هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگرانتور مشهد زمستان 94را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

 

 


هتل صدف مشهد 

 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .

 

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان  تور مشهد اسفند 94به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری

هتل معروف دبی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زایددبیقرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه

 

 


هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا دبی در سال 2000 و در منطقه جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 389 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی در دسترس میهمانان وجود دارد. همچنین یک سالن کنفرانس مجهز در هتل در نظر گرفته شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه فاصله دارد.تور دبی اسفند 94

 

 

_هیلتون_دبی_1.jpg

 

_هیلتون_دبی_2.jpg

 

 امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان و...

تور دبی بهمن 94

 

 

_هیلتون_دبی_3.jpg

 

_هیلتون_دبی_4.jpg

 

_هیلتون_دبی_5.jpg

 


هتل 4 ستاره هالمارک در منطقه دیره و همچنین خیابان رقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 114 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین با هتل هالمارک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر واقع شده است. هتل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را برای میهمانان در نظر گرفته است. 

تور دبی نوروز 95

 

_هالمارک_دبی_1.jpg

_هالمارک_دبی_2.jpg

 

امکانات هتل هالمارک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری کودکان و...

 


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی زمستان 94

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...

تور دبی نوروز 95

 

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 

هتل های معروف ترکیه

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. این هتل در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه است واقع شده. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده منطقه ترکیه لذت ببرند.  این هتل دارای امکانات خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تهویه ، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. این هتل دارای فروشگاه های زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران تور ترکیه بهمن 94فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


 هتل زنا ریزورت ترکیه کمر

این هتل دارای محیطی مجلل و مدرن است. از امکانات رفاهی هتل میتوان به ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را نام برد. زمین بازی مخصوص کودکان به خوانواده ها کمک میکند تا با آرامش خاطر به خرید بپردازند و سفر خود لذت ببرند. این هتل دارای 208 اتاق استوتور ترکیه اسفند 94همچنین دارای فروشگاه های زیادی میباشد . میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، پرتاب دارت و ماهیگیری شرکت داشته باشند . دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا میباشد مهچنین دارای اتاق های خانوادگی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه و ماهیگیری ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


 هتل واسرمان ترکیه کمر

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. این هتل ترکیه دارای 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد. تور ترکیه زمستان 94

هتل های معروف مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل چهار ستاره هالیدی در بهترین مکان پانتای تنگاه و در منطقه ی ساحلی شهر لنکاوی مالزی واقع شده است این هتل زیبا درای چشم انداز زیبای ساحلی می باشد و رستورانهای گوناگون و تریاها در اطراف هتل با چشم انداز دیدنی قرار گرفته اند.هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم،سونا ، جکوزی ، اتاقهای لوکس رو به دریا و سوئیتهای با باکن اختصاصی نیز هست.و همه ی اتاقها دارای امکانات مدرن و مجهز و استاندارد می باشند.تور مالزی نوروز 95

 


هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را سرو می کند. تور مالزی زمستان 94


هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد.تور مالزی بهمن 94

 


هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کنار تفریحگاه بینتانگ و در کنار بازار پاویلون واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،استخر روباز،تلویزیون ال سی دی و پارکینگ رایگان است.اتاقها مجهز به سیستم چای ساز و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سونا،ماساژ درمانی،سالن اسکواش،مرکز آب گرم و صرافی است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای مدیترانه ایی و آسیایی را ارئه میکند.کلوپ و تریای هتل با برگزاری موسیقی زنده از میهمانان پذیرایی میکند و تا  فرودگاه هتل پنجاه کیلومتر فاصله دارد.تور مالزی اسفند 94