تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان از مراکز اقامتی 3 ستاره اصفهان است که به عنوان اولین اقامتگاه استاندارد اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران تور اصفهان می باشد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به مناطق تفریحی و تاریخی اصفهان از قبیل میدان نقش جهان, مساجد شیخ لطف الله و امام می باشد که مسافران تور اصفهان می توانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند. طبقه سوم هتل چشم انداز بسیار دلنوازی از زیبا ترین مناطق تفریحی اصفهان را به مهمانان تور اصفهان ارائه می دهد.

آدرس هتل سپاهان اصفهان: اصفهان, خیابان استانداری, انتهای خیابان فرشادی.

هتل سپاهان اصفهان

اتاق هتل سپاهان اصفهان

رستوران هتل سپاهان اصفهان

لابی هتل سپاهان اصفهان

هتل آپارتمان قصر اصفهان

هتل آپارتمان قصر اصفهان واقع در خیابان چهار باغ پایین و نزدیک به مراکز خرید اصفهان آماده پذیرایی از مهمانان تور اصفهان می باشد. هتل در نزدیکی مکان های تفریحی اصفهان می باشد که رفت و آمد مسافران تور اصفهان را برای وقت گذراندن در این مناطق آسان می کند تا از سفر خود لذت کافی را ببرند. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به تور اصفهان امکان اقامت در این هتل  برای شما فراهم خواهد شد.

هتل آپارتمان قصر اصفهان

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل آپارتمان هشت بهشت در چهار راه فلسطین, خیابان استانداری, بعد از خیابان فرشادی در سال 1380 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور اصفهان می باشد. هتل دارای 5 طبقه, 12 اتاق, 36 تخت با ظرفیت 200 نفر و 50 متر لابی می باشد تا امکان اقامتی آرام را برای گردشگران تور اصفهان فراهم آورد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی و راه آهن 30 دقیقه, تا ترمینال مسافربری کاوه 25 دقیقهتا باغ پرندگان 30 دقیقه, تا سی و سه پل 20 دقیقه, تا میدان نقش جهان  10 دقیقه و تا کاخ عالی قاپو نیز 10 دقیقه می باشد. در سفرتان با تور اصفهان امکان اقامت در این هتل آپارتمان برای شما و عزیزانتان  فراهم خواهد شد.

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

اتاق هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل اصفهان اصفهان

هتل اصفهان یک هتل سه ستاره با 4 طبقه, 34 اتاق, 110 تخت, 200 متر لابی با ظرفیت 70 نفر, رستوران, با فاصله 100 متری از زاینده رود در سال 1356 برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور اصفهان ساخته شد و در سال 13922 به طور کامل بازسازی شد تا امکان آرامش و آسایش را برای گردشگران تور اصفهان فراهم نماید. در سفرتان به اصفهان امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود تا بهتری سفر خود را با تور اصفهان در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل اصفهان اصفهان

هتل ددمان بوستانچی استانبول

هتل ددمان در محله بوستانچی در قسمت آسیایی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. این هتل در سال 2015 برنده نشان ستاره سبز شده است. هتل دارای 252 اتاق و سوئیت مجلل برای راحتی مسافران تور استانبول است. خیابان بغداد که از خیابان های معروف استانبول است در 4 کیلومتری هتل ددمان قرار دارد که مهمانان تور استانبول که در این هتل اقامت دارند می توانند وقت خود را در این خیابان به خرید کردن صرف کنند. همچنین هتل در فاصله 37 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و 30 کیلومتری فرودگاه صبیحا قرار دارد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای شما گردشگران تور استانبول فراهم می شود.

امکانات هتل ددمان بوستانچی استانبول:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اسپا, ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, کافی نت, اتاق کپی, اتاق فکس, اتاق جلسات, اتاق همایش, پارکینگ, اینترنت رایگان, مینی بار, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات واکس, اتاق چمدان, اتاق نگهداری از کودکان, خدمات 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, آسانسور, مرکز بیزینس, روزنامه, سالن زیبایی, خدمات گردشگری تور استانبول و ... .

هتل ددمان بوستانچی استانبول

اتاق هتل ددمان بوستانچی استانبول

رستوران هتل ددمان بوستانچی استانبول

کافی شاپ هتل ددمان بوستانچی استانبول