تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

 رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی زمستان 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

 رستوران جام جم دبی

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی بهمن 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

 رستوران جام جم دبی

مطالب مرتبط:

هتل های 3 ستاره دبی

هتل فورچون پرال دبی

 

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 


مطالب مرتبط:

رستوران های دبی

رستوران کینگ کاخ دبی

رستوران کینگ کاخ دبی از رستوران های معروف دبیاگر دبی به حساب می آید و شما می توانید در سفر خود به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی آن را امتحان کنید . این رستوران در منطقه دبیاگر دبی واقع شده است و برای رفتن به آنجا به خیابان پورسعید بروید. مسافران تور دبی دی ماه 94  اگر در این منطقه از دبی گرسنه شدند به رستوران کینگ کاخ دبی بروند و غذاهای ایرانی آن را که بسیار خوشمزه است انتخاب کنند و میل کنند .


رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی از رستوران های بیسار خوب در منطقه دبیاگر دبی می باشد که اگر در دبی قصد خوردن غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه را داشتید سری به این رستوران بزنید . این رستوران  از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان سطوه کنار مسجد قادری می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شفا در دبی تجربه کنند.

 


مطالب مرتبط:

هتل 5 ستاره قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تور قشم دی 94 است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .


مطالب مرتبط:

هتل آرمان قشم

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم تعطیلات بهمن 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 

 مطالب مرتبط: