تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

مکعب ابی مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن چین است که محل برگزاری مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ پکن است. این استادیوم آبی گنجایش بیش از ۱۷هزار تماشاگر تور چین را دارد. این ساختمان در شمال کشور  چین توسط معماران برجسته‌ای از گروه اروپ و گروه دیگری از استرالیا ساخته شده که نطریه وایده این گروه به دلیل به حداقل رساندن مصرف انژی وهمچنین ایده مناسبی که با توجه به کاربری دارد توانست در بین نطرهای دیگر جایگاه ویژهای پیدا کند وبه مرحله اول راه پیدا کند. بسیاری از مردم معتقد بودند که مکعب آب، سریعترین استخر المپیک در جهان است. چون که این استخر ۱٫۳۱۴ متر از اغلب استخرهای المپیک عمیق تر است. پوشش به کاررفته در سطح خارجی مکعب و چگونگی عملکرد آن مساله آتش‌سوزی و چگونگی مقابله با آن استفاده از انرژی خورشیدی و نیز بازیافت آب مصرفی در استخر با توجه به کمبود بارش و آب در شهر پکن از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه این پروژه می‌باشد. مرکز ملی ورزش‌های آبی توسط شرکت بومی China Construction Design International طراحی شده و ساخت آن اندکی بیش از سه سال به طول انجامیده است. این ساختمان در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۰۸ میلادی، برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ آماده گردید.مکعب آب، یکی از ۳۷ تاسیساتی است که مسابقات المپیک تابستانی پکن در آن برگزار می‌شود. این سالن در کنار استادیوم ملی پکن موسوم به «آشیانه پرنده» واقع شده است.این معکب آبی پارک آبی تیز دارد که گردشگران و مسافران تور چین بهار 96 میتوانند لحظات شادی را در این مکان آبی داشته باشند.

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

برج سبز در چین

برج سبز در چین

این برج پوشیده از 3000 گیاه است که برای جلوگیری از آلودگی هوا و اثرات آن ساخته شده است.برج سبز روزانه 60 کیلو گرم اکسیژن تولید میکنند تا افرادی که در این برج هستند از سلامت کامل برخوردار باشند.داشتن این گونه برج و ساختمان های که پوشیده از درخت و گیاه است به آلودگی هوا کمک میکند تا هم مسافران تور چین هم مردمانی که در چین زندگی میکنند ریه های سالم داشته باشند.امسافران و گردشگران تور چین بهار 96 اگر به نیانجینگ سفر کردند از این برج هم دیدن کنند و لذت ببرند.علاوه بر گیاهی بودن این برج،چون آسمان خراش هم بوده زیبایی این شهر را دوچندان کرده است.برج سبز بیش تر از 10000 درخت و تقریبا 2500 درختچه از 32 گونه متفاوت را در خود جای داده است.

برج سبز در چین

برج سبز در چین

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی

هتل 5 ستاره کرون پلازا دبی در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز همایش های بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می شود. دسترسی راحت به جاذبه های توریستی همچون برج الخلیفه، برج العرب و پارک آبی سبب شده تا گردشگران تور دبی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل دارای 568 اتاق که تمامی اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی با وان، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، خدمات شبانه روزی، اینترنت بیسیم رایگان می باشند. هتل کرون پلازا دبی دارای 13 رستوران نیز می باشد.

امکانات هتل کرون پلازا دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت، اسکواش، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ و ... هستند.

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه شیخ زاید و در کنار برج خلیفه واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس 1 کیلومتر است که دسترسی را برای گردشگران تور دبی آسان نموده است. هتل آرمانی دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 160 اتاق با امکانات تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان می باشد. هتل آرمانی دبی دارای 7 رستوران است.

امکانات هتل آرمانی دبی شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز اسپا، سونا، جکوزی، مرکز سلامت، حمام ترکی، آرایشگاه، سالن جلسه و ... می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی از هتل های 5 ستاره مجلل و بزرگ دبی می باشد که در منطقه جمیرا واقع شده است. این هتل دارای 26 طبقه است که نهمین ساختمان بلند دبی می‌باشد. هتل جمیرا بیچ دبی با مرکز شهر دبی حدود 14 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 598 اتاق با امکانات لوکس می باشد و تعدادی از این اتاق ها بالکن دار هستند. هتل جمیرا بیچ دبی دارای 16 رستوران و 5 استخر است.

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، پارک آبی، زمین تنیس، والیبال و بسکتبال، ماساژ، مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، محوطه بازی کودکان، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، خدمات معلولین، نگهداری از کودکان و ... می باشند.